تدارک گسترده رادیو نمایش برای مناسبت های پایان هفته

به مناسبت نیمه شعبان و نیز بزرگداشت رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد، پخش چند نمایش مناسبتی از رادیو نمایش آغاز خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نمایش رادیویی "‌نیمه غایب" به کارگردانی ایوب آقاخانی و تهیه کنندگی شهلا نیساری  سیزدهم  خرداد ماه ساعت 17 از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

 این نمایش را مهام میقانی نوشته و داستان آن درباره شخصی به نام حسام است. او در جستجوی برادر گمشده‌اش، هویت انسانی خود را باز می‌یابد.

"نیمه غائب"  با حضور بازیگرانی چون مهین فرد نوا، مهدی طهماسبی، مهدی نمینی مقدم، بهرام سروری‌نژاد، صفا آقاجانی، ناهید مسلمی، نوشین حسن‌زاده، مهرخ افضلی، جواد پیشگر، امیر منوچهری، سیدمجتبی طباطبایی، امیر فرحان‌نیا، مهدی گیاهی، احمد گنجی و دیگر بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده است .

بر اساس این خبر؛ همچنین "صبح نزدیک است" به نویسندگی زهرا دلیری و کارگردانی اکبر زنجانپور، درباره پسری به نام پارسا است که در دوران طفولیت، پدرش در حادثه 15 خرداد تیر خورده و شهید می‌شود و سپس با مادرش احترام در منزل خانمی اقامت می‌گزینند که بعد از مدتی مادرش نیز کشته می‌شود، پارسا نزد آن خانم بزرگ می‌شود و....

این نمایش رادیویی با هنرمندی احمد ایرانی‌خواه، مهین نثری، رویا فلاحی، علی میلانی، نوشین حسن زاده، ، مسعد زنوزی راد و به صدابرداری علی حاجی نوروزی از چهاردهم خرداد ماه ،  ساعت 17 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

"تهیه یک گزارش " نیز عنوان نمایش دیگری است که به مناسبت همین ایام  از روز چهاردهم ، ساعت 18 از رادیو نمایش پخش می شود.

این نمایش که توسط زهرا دلیری تنظیم رادیویی شده و کارگردانی آن را مجید حمزه بر عهده دارد داستان زندگی یکی از عوامل رژیم ستمشاهی است که به دلیل بچه دار نشدن به همراه همسرش به پرورشگاه می رود و دختری را که در روز پانزدهم خرداد گم شده است ، به فرزندی می گیرد  که در این بین اتفاقاتی رخ می دهد.

مهدی طهماسبی، ماندانا اصلانی، زهره مجابی، سیما خوش چشم، سینا نیکوکار، نازنین مهیمنی، مجید سهرابی و امیر منوچهری از جمله بازیگران این نمایش رادیویی هستند و پیروز صدرایی نیز صدابرداری آن را بر عهده دارد.

همچنین نمایش" قلب ملت در بیمارستان قلب " با تنظیم رادیویی هدیه رضایی و با هنرمندی مهدی طهماسبی ، مجید سهرابی ، ایوب آقاخانی ، محمدرضا قلمبر، محمودرضا قدیریان، امیر فرحان نیا و پریسا مقتدی و به کارگردانی فریدون محرابی ، صدابرداری پیروز صدرایی، تهیه کنندگی : شهناز دهکردی و افکت : نرگس موسی پور روزهای 14 و 15 خرداد،  ساعت 9:30 به روی آنتن رادیو نمایش خواهد رفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار