مردم مازندران هم صدا با هم مذاکرات هسته ای را آغازدیگری جهت شکوفایی همه جانبه ایران اسلامی در عرصه بین اللمل اعلام کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوانبازتاب مذاکرات هسته ای در مازندران از ساری تعدادی از شهروندان ساروی بعد ازظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ما رضایتمندی خود را از جمع بندی مذاکرات هسته ای نمایندگان کشورمان در وین اعلام کردند و ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های بی شائبه تیم هسته ای کشورمان جهت گسستن زنجیرهای ظالمانه تحریم علیه ملت ایران، ایستادگی نمایندگان هسته ای کشور را در مقابل بهانه های بی وقفه و پیاپی آمریکا و همتایان غربی اش، مقتدرانه و جسورانه بیان کردند.

مردم همیشه در صحنه مازندران دفاع ازعزت ملت ایران را از نتایج بی چون وچرا و بزرگ ترین جمع بندی جهت دست یابی به توافق در زمینه مذاکرات هسته ای بیان کردند و لغو تمامی تحریم های ظالمانه تحمیل شده بر کشور را خواستار شدند.

به گفته مردم غیور مازندران تیم هسته ای ایران با شرکت در گفتگوی وین یک پایان و یک آغاز را به ارمغان آورده است، پایانی برای ظلم ها و اتهام های بی اصل و اساس دشمنان نظام اسلامی و آغازی جهت روندی جدید در شروع همکاری های جدید در جهان.

همچنین شور و اشتیاق در مردم شهر موج میزند . مردم شادی خود را با صدای بوق اتومبیل و در دست داشتن پرچم سه رنگ زیبای کشور و عکسهایی از دکتر ظریف و تیم مذاکرات هسته ای به رخ میکشند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.