به مناسبت تعطيلات عيد فطر محدوديت‌های ترافيکی از فردا تا روز يکشنبه ۲۸ تيرماه در محورهای ارتباطی مازندران اعمال می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری، ریيس پليس راه مازندران، از ممنوعیت تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر فردا تا ساعت 24 روز یکشنبه در محور کندوان، هراز، فیروزکوه و بالعکس خبر داد و گفت: در محور کرج به چالوس نیز از ساعت 14 فردا تا یک بامداد روز پنج شنبه از مرزن آباد به کرج مسدود خواهد شد.

سرهنگ محمد نژاد با بیان اینکه از فردا حرکت خودرو از کرج به شمال هم یک طرفه خواهد شد، افزود: از ساعت 14 روز پنجشنبه این مسیر مجددا مسدود می شود و از ساعت یک بامداد روز پنج شنبه این محدودیت به صورت یک طرفه از سمت کرج به چالوس در حرکت خواهد بود.

وی به ممنوعیت تردد کلیه وسیله نقلیه از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه الی 3 بامداد از محور مرزن آباد به چالوس اشاره و از مسدود و یک طرفه شدن مسیر مرزن آباد به کرج از ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه و اعمال همین محدودیت روز یکشنبه در محور کندوان خبر داد.

رئيس پليس راه مازندران با تاکید به اینکه تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 6 بامداد فردا تا ساعت 24روز دوشنبه در محور هراز ممنوع خواهد بود گفت: همچنین حرکت کلیه کامیون و کامیونت ها نیز از ساعت 6 بامداد فردا تا روز دوشنبه (به استثنای روز پنج شنبه) در مسیر تهران ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.