مدیر پردیس سینمایی کوروش از استقبال خوب فیلم‌های سینمایی در ماه مبارک رمضان ابراز رضایت کرد.

علی سرتیپی تهیه‌کننده سیما و مدیر پردیس سینمایی کوروش در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: تیرماه امسال اتفاق استثنایی افتاده است و فیلم‌های اکران ماه مبارک رمضان با فروشی بسیار خوبی مواجه شده‌اند.

وی  افزود: از ابتدای سال 94 تا امروز که من با شما صحبت می‌کنم، تیرماه بهترین زمان فروش گیشه سینماها بوده و رکورد تیر‌ماه سینما زده شده است.

سرتیپی تأکید کرد: با اکران فیلم‌ها چه در پردیس سینمایی کوروش و چه سینماهای دیگر فروش با رشد خوبی مواجه بوده است و نسبت به سال گذشته که فیلم‌های خوبی در ایام ماه مبارک رمضان اکران شد، با استقبال دو، سه برابر همراه بوده که این اتفاق بسیار خوب است.

مدیر پردیس سینما کوروش با اشاره به تعطیلات سه روز ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: با وجود تعطیلی سه روزه سینماها در ایام شهادت مولای متقیان، فروش فیلم‌ها تا امروز راضی کننده بود.

وی با ابراز خرسندی از افزوده شدن سالن‌های سینمایی به مجموعه سینماها. مثل پردیس کوروش گفت: افزایش تعداد سالن‌ها و مجموعه‌های سینمایی مسلماً در فروش فیلم‌ها تأثیر خوبی می‌گذارد و با این اقدام استقبال از سینماها بهتر می‌‌شود.

سرتیپی با ابراز امیدواری از ادامه این روند بیان کرد: با ادامه این طراح در ماه‌های دیگر سال، مسلماً استقبال از سینما بیشتر خواهد شد. چون کارمندان و دانشجویان که در طول روز وقت برای تماشای فیلم ندارند در ساعات شب با خیال راحت و در هوای مطبوع برای تماشای فیلم به سینماها مراجعه کنند. مسلماً این طراح می‌تواند به گیشه سینماها کمک زیادی کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار