مجلس در جریان جزئیات توافق در موقع خود بیش از عامه مردم قرار نداشته است، 216 نماینده مجلس از اجرای قانون عفاف و حجاب حمایت کردند، کلیات لایحه الحاق ایران به کنوانسیون قرارداد حمل و نقل بین‌المللی کالا تصویب شد و ... از عناوینم مهم اخبار امروز مجلس شورای اسلامی است.

همه آنچه که در جلسه علنی امروز مجلس گذشت؛
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیصدو سی‌وهشتمین جلسه علنی مجلس با حضور 195نفر از نمایندگان و به ریاست علی لاریجانی برگزار شد؛ در این نشست نمایندگان خانه ملت به بررسی طرح‌ها و لوایح واصله پرداختند از جمله عناوین مهم اخبار امروز مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه نظام جمهوری اسلامی نشانگر عمق هوشمندی در دیپلماسی بود که توانست منطق خویش را در فناوری هسته‌ای به کرسی بنشاند و حریفان را وادار به پذیرش متن اصلی دانش صلح آمیز هسته‌ای و بومی خویش کند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در جریان جزئیات توافق در موقع خود بیش از عامه مردم قرار نداشته است، چگونه ممکن است در این فرصت کوتاه امکان خواهد داشت یک متن حقوقی بین‌المللی جامع را بررسی و اظهارنظر کند، نمی‌دانم؟!


216 نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای حمایت خود را از اجرای قانون عفاف و حجاب اعلام کردند.


عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی به هئیت رئیسه را قرائت کرد.


رئیس مجلس شورای اسلام گفت: رای‌گیری مجدد طرح استفساریه مربوط به بازنشستگان کارگران مشاغل سخت هیئت رئیسه مجلس بررسی می‌شود.


نمایندگان مجلس لایحه الحاق ایران به پروتکل الحاقی به کنوانسیون قرارداد حمل و نقل بین‌المللی کالا از طریق جاده راجع به سند حمل الکترونیکی را مورد تصویب قرار دادند.


نمایندگان مجلس کلیات لایحه موافقتنامه کشتیرانی تجاری دریایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری غنا و پروتکل اصلاحی آن را تصویب کردند.


کلیات لایحه اجازه الحاق ایران به پروتکل‌های اصلاحی 1، 2 و 4 کنوانسیون ورشو و اصلاحیه آن به موجب تشریفات مربوط به یکسان کردن برخی از مقررات حمل و نقل هوایی بین‌المللی با رای نمایندگان تصویب شد.


نمایندگان در جلسه علنی امروز موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را اصلاح کردند.


نمایندگان مجلس جرایم حمل و یا نگهداری کالاهای قاچاق را تعیین تکلیف کردند.


نماینده گرمسار در مجلس گفت: طرح رسیدگی به نحوه استخدام‌ها در دانشگاه آزاد با 115 امضاء به هیئت‌رئیسه ارائه شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودي
۱۵:۱۲ ۲۴ تير ۱۳۹۴
پس تكليف بررسي قانون محاسبه اضافه كار در حقوق بازنشستگي چه شد ؟
آخرین اخبار