رئیس فدراسیون هندبال گفت: فدراسیون هندبال پیشنهاد میزبانی جام ملت‌های آسیا را به مسئولین آسیا ارائه داد.

پیشنهاد میزبانی جام ملت‌های آسیا را ارائه کردیم
ابوالحسن مهدوی، رئیس فدراسیون هندبال در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه توپ‌وتور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛اظهارداشت: پس از انتخاب عرفان اسماعیلاجیچ، به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان و امضاء قرارداد با وی، طی جلساتی که داشتیم، برنامه کاری را برای تدارک اردوهای تیم ملی مقرر کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اسماعیلاجیچ از هفتم تیرماه شروع به کار می‌کند و ضمن بررسی‌های انجام شده، 24 بازیکن کاندیدای تیم ملی را محک زده و انتخاب نهایی توسط وی صورت می‌پذیرد.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: همچنین مربیان باشگاه‌های ما در صورت مدنظر داشتن بازیکن با استعداد و در حد تیم ملی آنها را به کمیته فنی و عرفان اعلام می‌کنند و در نهایت اردوهای ما آغاز می‌شود.

وی در ادامه گفت: در ضمن مهم‌ترین تصمیمی که فدراسیون اتخاذ کرد، برای اولین بار دو تیم ملی بزرگسالان و نونهالان را در سال جاری تشکیل داده و اردوهایی را جهت آماده‌سازی و شرکت در عرصه‌های بین‌المللی برگزار می‌کنیم.جهت پشتوانه‌سازی تیم ملی نوجوانان و بزرگسالان مربیانی انتخاب شد و برنامه‌هایی خواسته شد که قطعاً خبرها و اتفاقات خوشی برای جامعه هندبال رقم می‌خورد.

مهدوی در خصوص حضور تیم ملی در مسابقات بین‌المللی اذعان داشت: تیم ملی کشورمان در مسابقات مهم از جمله انتخابی المپیک ریو در قطر و جام ملت‌های آسیا، حضور دارد، که در رابطه با جام ملت‌های آسیا پیشنهاد میزبانی داده‌ایم و پیگیر این مسئله هستیم. وعده‌هایی به فدراسیون داده شده است باید این مسئله توسط نماینده آسیا در صورت سفر به کشورمان بررسی شده و نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

گفتنی است، مسابقات انتخابی المپیک ریو 2016 در اواخر آبان و مسابقات جام ملت‌های اروپا در بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار