مدیرکل اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين گفت : در پی بررسی های انجام شده دو قلاده گرگ با ضرب و شتم 4 نفر متعرض به حيات وحش به وسیله چوب و سنگ در شهرستان آوج تلف شد و مامورام حفاظت محیط زیست به دنبال متخلفین هستند.

صدرالدین علیپور مدیرکل اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين در گفت و گو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تلف شدن دو قلاده گرگ اضهار کرد : دو قلاده گرگ با ضرب و شتم 4 نفر متعرض به حيات وحش به وسیله چوب و سنگ  در شهرستان آوج ، منطقه خروس دره تلف شد. 

وی ادامه داد : شناسایی متخلفين، توسط ماموران يگان حفاظت محیط زیست اين شهرستان در اطراف شهرستان آوج در حال انجام می باشد که با تشكيل پرونده به مراجع قضايي به دليل حمله به حیوانات وحشی وکشتار بی رحمانه و غيرمجاز و تعرض به حيات وحش معرفي خواهند شد و این عمل ناشایست آنها با محکومیت و جریمه مواجه است.

علیپور افزود : به كساني كه بدون اخذ مجوز در حوزه هاي استحفاظي محيط زيست استان اقدام به تخریب محیط زیست و نابودی حیات وحش می کنند، هشدارمی دهیم و همچنین  ماموران يگان حفاظت محيط زيست استان به طور شبانه روزي در حال گشت زني و كنترل مناطق تحت مديريت هستند و با متخلفان در حوزه شكار و صيد برابر با قانون و با شدت و قاطعيت برخورد خواهد شد و بطور جدی پیگیر این گونه مسائل هستیم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد شرافت
۱۲:۲۶ ۲۷ تير ۱۳۹۴
چرا هزاران نفر در یمن کشته می شود کسی اعتراض ندارد
2 گرگ تلف شده تما سایت ها اعتراض دارد
آخرین اخبار