میزان زکات فطره بر اساس اعلام دفتر نماینده ولی فقیه توسط کمیته امداد استان جمع آوری می شود.

جمع آوری زکات فطره توسط کمیته امداد استانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ر به نقل از روابط عمومی ،رضا حسنلو با اشاره به اینکه امسال نیز مطابق سنوات گذشته زکات فطره مردم روزه‌دار و مومن زنجان در روز عید فطر همزمان با سراسر کشور جمع‌آوری خواهد شد، اظهار کرد: با استناد به فتوای مقام معظم رهبری در زمینه توزیع زکات فطره بین نیازمندان در همان روز عید فطر بیان کرد.

وی با اشاره به تاکیدات بر رساندن زکات فطره به دست نیازمند در روز عید فطر بیان کرد: مردم استان اگر در اطرافیان خود نیازمندی را میشناسند، می‌توانند زکات فطره خود را به وی بدهند، در غیر این صورت مردم استان می‌توانند زکات فطره خود را به پایگاه‌های دبیرخانه شورای زکات در سطح استان واریز کنند تا در اسرع وقت نسبت به توزیع آن اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه در همه مساجد میزبان نماز عید فطر پایگاه‌های شورای زکات دایر خواهد بود، اظهار کرد: همچنین در معابر نیز چند پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطره مردم استان دایر خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه زکات فطره جمع‌آوری شده با شناسایی هیئت امنای مساجد و معتمدان محل در بین نیازمندان همان منطقه توزیع خواهد شد، افزود: جمع‌آوری زکات در همه مساجدی که نماز عید فطر در آنها اقامه می‌شود، انجام خواهد شد.

حسنلو اضافه کرد : در استان زنجان بر اساس مبلغ اعلامی از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان زنجان نسبت به جمع آوری زکات فطره اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.