مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : موفقیت در مذاکرات هسته ای مرهون عقلانیت و هدایت های رهبری است

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احد جاودانی، در نهمین همایش استانی کتابت وحی که در مجمتع فرهنگی هنری حضرت ولی عصر(عج) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار شد با بیان این که همه جامعه ما به هنرمندان بدهکار هستیم، گفت: جامعه ای می تواند رشد کند که به هنر، اندیشه و تفکر ارج داده و تکریم لازم را داشته باشد..

جاودانی با بیان این که شهرهای دیگر باید از ابتکارات همایش کتابت وحی آمل استفاده کنند، افزود: همدلی شورای اسلامی شهر، شهرداری و مجموعه های فرهنگی شهرستان آمل بسیار ارزنده و گرانقدر است که از حضرت حق می خواهیم تا آن را حفظ کند و دیگر شوراهای استان نیز این راه را ادامه دهند تا شاهد پیشرفت های خوبی باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای، گفت: این موفقیت مدیون قلم، تفکر، اندیشه و خون‌های پاک شهدا است که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان داده و توانستیم به این جایگاه ارزنده دست پیدا کنیم.وی خاطرنشان کرد: در ایام مذاکرات هسته ای وزیر امورخارجه کشورمان بیان کردند هیچ گاه یک ایرانی را تهدید نکنید که نشان داد ایران کشوری بزرگ ، دیرینه ، کهن و باسابقه ای طولانی و ارزشمند است.

جاودانی با بیان این که موفقیت های هسته ای را به دست آوردیم که یک پیروزی است، گفت: این امور سبب می شود تا به نحوی شایسته احساس کرامت و عزت کرده و به آن افتخار کنیم.وی خاطرنشان کرد: امروز توانستیم دنیا را به این سمت کشانده و حقانیت خود را به اثبات برسانیم که کاری بزرگ و ارزشمند بوده و به آن دست پیدا کردیم.

موفقیت در مذاکرات هسته‌ای مرهون همدلی، عقلانیت، هدایت های رهبری معظم انقلاب و تلاش‌های دولت است که توانستیم آن را محقق کرده و به پیروزی دست پیدا کنیم.

جاودانی در پایان، گفت: باید تلاش های ارزشمندی صورت گیرد تا بتوانیم این پیروزی های گرانقدر را استمرار داده و به نحوی شایسته گام برداریم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.