مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 7 گفت: کارگاه های آموزشی شکوفایی عشق با هدف آگاه ساختن خانواده‌های نوبنیاد و مدیریت در زندگی مشترک برگزار می‌شود.

فهیمه احمدی‌خواه ، مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 7 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی منطقه در جهت راهنمایی زوج‌های جوان، خدمات جدیدی را ارائه می‌دهند، اظهار کرد: طرح شکوفایی عشق یکی از کارگاه هایی است که در جهت آگاه ساختن خانواده‌ها خصوصا زوج‌های جوان شروع به فعالیت کرده است.

احمدی‌خواه افزود: این طرح با هدف آگاهی خانواده‌های نوبنیاد در زمینه آداب و مهارت زندگی مشترک از مرداد ماه آغاز می گردد.

وی با اشاره به اینکه خانواده یکی از اساسی‌ترین نهادهای اجتماعی است، گفت: کارآمدی، پایداری و استحکام خانواده می تواند بر چگونگی رویدادها و تحولات اجتماعی و فرهنگی هر جا تاثیرگذار باشد.

مدیر اداره بانوان تصریح کرد: کوشش برای حفظ و تسهیل بنیاد خانواده تاثیر بسزایی بر نظم وتوسعه اجتماعی جامعه دارد.

احمدی خواه با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای مرداد ماه آغاز می‌شود، گفت: فعالیت‌های این مراکز در جهت آگاهی جوانان در زمینه آداب و مهارت مدیریت زندگی مشترک، پیشگیری از گسترش طلاق عاطفی و زود هنگام در بین خانواده ها، رشد آسیب‌پذیری پیوندهای زناشویی و ازدواج از بین خانواده‌ها و ... است.

وی تصریح کرد: این کارگاه ها به میزبانی منطقه 7 و با حضور مخاطبین از مناطق 6، 11 و 12 برگزار می شود و برای عموم آزاد است.

احمدی‌خواه در پایان گفت: کارگاه های شکوفایی عشق در سه اردوی نیم روزه آغاز و با برگزاری مراسم اختتامیه و اهدا هدایا و بسته های فرهنگی به زوج‌های شرکت کننده پایان می یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار