همایش محاسبات ذهنی UC Mas (یوسی مث) یا سیستم جهانی پویایی ذهن به کمک محاسبات عددی شهرستان بهشهر برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ، در این همایش مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مدعوین و مهمانان و مسئولین اجرایی همایش گفت : یکی از آیات الهی ذهن انسان است و تمام فعل و انفعالات ادمی و شناخت ، حاصل و نشات گرفته از ذهن انسان است و تمام زندگی بشر از شناخت اوست ، اگر شناخت را از بشر بگیرند انسانیت معنا پیدا نمی کند .

سید علی قاسمی با اشاره به این که شناخت پایه علم و تولید علم از ذهن می باشد گفت : مادر علوم ریاضی و فلسفه است که کاملا ذهنی اند و اگر بتوانیم ذهن کودکانمان را تقویت کنیم به شناخت و پیشرفت علم کمک بزرگی کرده ایم .

وی در ادامه افزود در نهاد آموزش و پرورش اصل برنامه های درسی است و برنامه های فوق درسی در کنار برنامه های درسی اهمیت پیدا می کند و اگر بتوانیم در کنار برنامه های درسی ، برنامه های فوق درسی داشته باشیم توانمندی ذهنی کودکان و دانش آموزان را بیش از پیش بالا میبریم که این توانمندی ذهنی عاملی موثری می شود برای توانمندی اجتماعی انها .

وی همچنین افزود : برای داشتن جامعه ی توسعه یافته نیاز به انسان های توسعه یافته داریم که این امر نیاز به توسعه ذهنی دارد که خود توسعه ذهنی به تنهایی موثر نیست .

مهدی نیا نماینده حقوقی( یو سی مث ) مازندران نیز در این همایش گفت : یو سی مث یا همان سیستم جهانی پویایی ذهن به کمک محاسبات عددی از سال 1993 آغاز و تا به امروز در 60 کشور جهان فعالیت می کند و در کشورهای پیشرفته دنیا بیش از 10 سال است جا پیدا کرده و از سال 91 وارد ایران شد و در سال 92 در مسیر آموزش و پرورش استان مازندران قرار گرفت و اخذ مجوز آن در سال 93 در استان مازندران به پایان رسید و تا کنون 350 هزار دانش آموز را پوشش داده و فعالیت می کنند .

در پایان این همایش توسط مهندس قریشی مدیر عامل ( یو سی مث) ایران ازسید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان ، غلامرضا مهدی نیا نماینده حقوقی یو سی مث مازندران ، خانم مولوی مدیر اجرایی بانوان استان و همچنین ابوالفضل ایمنی و خانم دنیا بهرامیان مدیران اجرایی آقایان و بانوان یو سی مث (محاسبات ذهنی) شهرستان بهشهر با اهدا لوح تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: افتتاحیه ، همایش ، سیستم ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.