رئیس پلیس‌راه استان گفت: با آغاز سفره های تابستانی، از صبح امروز ترافیک درتمام محورهای مواصلاتی استان،تا ساعت 12 ظهر سنگین بوده و پیش بینی می شود که از ساعت16 به بعد امروز هم، مجدد محورهای استان با بارترافیکی سنگین مواجه باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ بهرام زینلی اظهار کرد: تردد بیشتر خودروها در محورهای مواصلاتی استان قزوین در  آزادراه‌های قزوین ـ زنجان و قزوین ـ رشت با ترافیک سنگین مواجه شده است.

وی با بیان اینکه جاده بویین‌زهرا، جاده قدیم قزوین ـ تهران و جاده قدیم تهران ـ رشت با وضعیت ترافیکی نیمه‌سنگین مواجه است، گفت: به‌منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌هایی اتخاذ شده است.

رئیس پلیس‌راه استان ادامه داد: محدودیت‌های اتخاذ شده برای محورهای مواصلاتی استان از 24 تا 28 تیرماه است.

زینلی با اشاره به محور آزادراه قزوین ـ کرج و قزوین ـ زنجان عنوان کرد: تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 یوم جاری 25 تیرماه از سمت تهران به سایر استان‌ها ممنوع است.

وی به محور قدیم قزوین ـ رشت اشاره کرد و گفت: تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه مورخ 25، 26، 27، 28 تیرماه از محور قدیم رشت به قزوین و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه استان از هموطنان درخواست کرد: ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با صبر و حوصله بیشتر رانندگی و توجه کافی به جلو داشته باشند و با حرکت در بین خطوط از تغییر ناگهانی مسیر و از توقف در لاین اضطراری برای استراحت خودداری کنند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: ترافیک ، سنگین ، آزادراه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.