شهردار منطقه 15 گفت: غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های پذیرایی در محل برپایی نماز عید فطر در سطح منطقه برگزار شد.

برگزاری نماز عید سعید فطر در 16 مسجد جنوب شرق پایتختعلی‌اکبر انجمنی، شهردار منطقه 15، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: علاوه بر اقامه نماز عید فطر در 16 مسجد شاخص منطقه، هماهنگی‌های لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز عید سعید فطر در مصلای نماز جمعه قیامدشت و خاورشهر در نواحی 7 و 8 منطقه به عمل آمده است.

وی در خصوص برگزاری مراسم جشن و نورافشانی در بوستان خلیج فارس به مدت سه شب، تصریح کرد: در این راستا همچنین برنامه‌های جشن در محلات بیست و یک گانه با حضور شهروندان محلات برگزار شد.

پارسا افزود: مسجد نبوی، وفا، قدس، ابوالفضل (ع) و انصارالحجت در ناحیه یک، علی‌بن موسی‌الرضا (ع)، اصحاب الحسین، مسجد النبی (ص) در ناحیه 2، امام رضا (ع)، المهدی (عج) و امام حسن (ع) در ناحیه سه، 72 تن در ناحیه 4، صادقیه و جامع افسریه در ناحیه 5، امام حسن مجتبی (ع) و امام حسین (ع) در ناحیه شش از جمله مساجدی هستند که نماز عید سعید فطر در آنها اقامه شد.

شهردار منطقه بیان کرد: برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های پذیرایی در محل برپایی نماز عید فطر، چاپ و توزیع 5000 نسخه دعای قنوت نماز عید سعید فطر و 5000 سجاده نماز در محل برگزاری نماز عید از اهم برنامه‌های این معاونت در روز عید سعید فطر است.

وی در ادامه افزود: با مشارکت مدیران محلات و با اختصاص 42 دستگاه اتوبوس، شهروندان محلات بیست و یک گانه منطقه به محل برگزاری نماز عید سعید فطر تهران در مصلای امام خمینی (ره) اعزام شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار