گرمای تابستان جوان نیشابوری را طعمه استخر کشاورزی کرد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور گفت: زمانی که این جوان همراه با پدر خود به کار کشاورزی مشغول بودند برای فرار از گرمای تابستان اقدام به شستن خود در آب استخر کشاورزی کردند، که پسر جوان در استخر آب غرق شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدمهدی حسینی اظهار کرد: با تماس اهالی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مبنی بر غرق شدگی بلافاصله یک تیم غواصی به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: این حادثه در روستای اسلام‌آباد عرب نیشابور رخ داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور تصریح کرد: زمانی که این جوان همراه با پدر خود به کار کشاورزی مشغول بودند برای فرار از گرمای تابستان اقدام به شستن خود در آب استخر کشاورزی کردند، ابتدا پدر با استفاده از نخ‌های پلاستیکی خود را بسته و به آب رساند و پس از بالا آمدن او نوبت پسر شد اما به علت پوسیدگی نخ‌های طناب متاسفانه طناب پاره می‌شود و آب جوان را به کام خود می کشد.

حسینی افزود: با تماس اهالی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله یک تیم غواصی به محل اعزام شد و زمانی نجاتگران آتش‌نشان به محل رسیدند جسد بی‌جان غریق توسط یکی از اهالی روستا از آب خارج شده بود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش نجاتگران و امدادگران اورژانس برای احیای قلبی غرق شده به نتیجه نرسید و این جوان، پیش از رسیدن امدادگران جان باخت.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.