امام جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با اشاره به دلایل پیروزی هسته‌ای، گفت: پیروزی مذاکرات هسته‌ای با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ دست آمد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه تقوای الهی موجب دینداری و دوری از گناه می‌شود، اظهار کرد: توبه باعث عفو گسترده الهی است.

وی با بیان اینکه در اظهار نظر‌ها باید تقوای الهی داشته باشیم و در بیان دید‌گاه‌های خود رضایت الهی را مورد توجه قرار دهیم، افزود: تقوای الهی دارای ابعاد مختلفی است که رعایت آن باعث سعادت فرد می‌شود.

امام جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با تبریک پیروزی در مذاکرات هسته‌ای، به دلایل این موفقیت اشاره و خاطرنشان کرد: پیروزی مذاکرات هسته‌ای با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقاومت ملت و ولایت‌مداری و درایت تیم مذاکره‌کننده و در‌ماندگی طرف مقابل به‎دست آمده است.

مهدوی به آغاز فعالیت شورای نگهبان اشاره کرد و با بیان اینکه شورای نگهبان، حافظ اسلامی بودن قوانین و نهادی برای کنترل ورود افراد به مناصب مختلف است، ادامه داد: امام خمینی (ره) با عملی کردن خواسته شهید فضل‌الله نوری در تطبیق قوانین با دستورات دینی عمل کرد.

خطیب جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه 598 و مشاوره امام خمینی (ره) با مشاوران سیاسی و نظامی بر تلاش برخی‌ها برای تحریف شخصیت امام خمینی (ره) انتقاد کرد و با توصیف عید فطر به قیامت، گفت: روزه‌دار واقعی با تلاش و شب‌زنده‌داری خود پشت شیطان را بر زمین زد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: موفقیت ، هدایت ، پیروزی ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.