رودهن؛

نماز با شکوه عید سعید فطر در رودهن اقامه شد

نماز باشکوه عید سعید فطر با حضور بیش از 3 هزار نفر از مومنان و روزه داران ماه مهمانی خدا به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مدیح امام جمعه رودهن در ورزشگاه فوتبال شهدای این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن حجت الاسلام والمسلمین مدیح امام جمعه رودهن پس از اقامه نماز و در خطبه های نماز با بیان اینکه همه انسان ها در دنیا و آخرت یک گمشده دارند افزود: آن گمشده رستگاری است و از موضوعاتی که در قرآن هم به آن توجه ویژه شده است.

امام جمعه بخش رودهن گفت: 2 رمز در رستگاری نهفته است که اولین آن اعتقاد و ایمان به خداوند است و دومی سجده نفس که همان پاکی جسم و روح است.

وی ادامه داد: کسانی که دنبال رستگاری می گردند باید پاک باشند وآنها انسانی کامل و اهل تذکیه نفس هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مدیح با بیان اینکه انسان 2 بال به نام های ایمان و رستگاری دارد تصریح کرد: یکی از عواملی که باعث می شود ایمان و رستگاری فراموش نشود ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه رودهن در ادامه و در خطبه دوم نماز عید سعید فطر، از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر کرد و گفت: این جمهوری اسلامی ایران بود که با قدرت جلوی تمامی تحریم ها ایستاد و اجازه نداد کسی به ایران و مردم این کشور زورگويي کند.

وی ادامه داد: این ایستادگی جز درایت رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم عزیز ایران صورت نمیگرفت و جمهوری اسلامی ایران همیشه پیروز است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.