رودهن؛

روز جهانی قدس در دفاع از مستضعفان جهان نامگذاری شد

عضو شورای اسلامی شهر رودهن گفت: روز جهانی قدس ابتکار عالی معمار کبیر انقلاب اسلامی در دفاع از مستضعفان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حسین میرزایی در سالروز روز جهانی قدس گفت: این روز یکی از بزرگترین و ماندگار ترین یادگارهای امام راحل در راستای دفاع از مظلومان جهان است.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن تصریح کرد :اساس انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر استکبار ستیزی است و روز جهانی قدس ابتکاری عالی با برد جهانی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین بوده است .

میرزایی در ادامه با بیان اینکه دولت های عربی هیچگونه حمایتی از مظلومان فلسطین نداشتند گفت: به جهت تکمیل فرایض نماز و روزه داری و  نیایش در شب های قدر باید در این راهپیمایی بزرگ شرکت کرد زیرا احکام دینی در ماه رمضان و در مجموع در بدنه دین مبین اسلامی فردی نیست و به مسائل اجتماعی نیز مربوط می شود و بعد اجتماعی آن حمایت از مظلومان جهان است.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن در خاتمه اظهار داشت: امسا ل روز جهانی قدس از اهمیت بالایی برخورداراست زیرا مردم یمن نیز زیر بمباران های هدایت شده امریکایی توسط آل سعود زخمی جنایت بزرگ جنگی در تاریخ می‌باشند و در کنار فلسطین باید از آنها نیز حمایت کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.