پسران جوانی که با قمه دست به زورگیری می‌زدند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سرقت تلفن همراه با قمه/ زورگیران خشن در کوچه بن بست گرفتار شدند
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و با توجه به افزایش سرقت های بعنف طرح مقابله با سرقت در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 119مهرآباد جنوبی به مرحله اجرا گذاشته شد.

ساعت ۱۵:۳۰ بیست و یکم تیرماه ماموران تجسس این یگان در حین گشت زنی در آدرس خیابان دستغیب بودند که ناگهان فردی به هویت "مهدی" درحالیکه پریشان  و مضطرب به نظر می رسید خود را به ماموران رساند و به انان اظهار داشت که دو نفر به هویت های "بهنام" و آرمین" با قمه بنده را مورد ضرب و جرح قرار داده و گوشی و مبلغ دو میلیون و هفتصد هزار تومان وجه نقد را از من زورگیری کرده اند و از محل متواری شدند.

با گرفتن مشخصات از شاکی افراد درحالیکه با موتورسیکلت فاقد پلاک در حال تردد بودند شناسایی شدند که به محض مشاهده مامورین متواری شدند.

در ادامه پس از تعقیب و گریز فراوان و نفس گیر در اتوبان یادگار شمال متهمان به سمت بلوار کشاورز حرکت و سپس وارد کوچه سیمین شدند که در داخل کوچه متهمان درحالیکه همه درهای فرار را بر بروی خود بسته می‌دیدند جهت ترساندن مامورین اقدام به شکستن شیشه نموده و سعی داشتند با شیشه های شکسته به سمت ماموران حمله کنند که در نهایت هر دو متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ محمدامین ارباب پور  رییس کلانتری 119مهرآباد جنوبی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:در کلانتری شاکی متهمان را شناسایی کرد و متهمان نیز در خلال بازجویی های پلیسی به جرم خود مبنی بر بیش از 10فقره سرقت به عنف از شهروندان معترف شدند که به همراه پرونده متشکله جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.



انتهای پیام/
برچسب ها: زورگیری ، سرقت ، قمه ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار