سرمربی تیم ملی جودو کشورمان گفت: از دعوت نشدن میدان به اردوی تیم ملی جودو خبری ندارم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در مسابقات مغولستان بچه‌ها خوب کار کردند و جواد محجوب هم درباره احیا شد سعید ملایی هم با جودوکار کانادایی که رنکینگ 2 جهان را دارد با اختلاف کم مسابقه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید هدف ما یک سهمیه المپیک است و فقط در مسابقاتی شرکت می‌کنیم که امتیاز المپیک دارند.
 
سرمربی تیم ملی جودو تصریح کرد: من خواهش می‌کنم از مسئولان که به فدراسیون جودو برسند چون ما در جودو پتانسیل داریم و اگر از لحاظ مالی به فدراسیون کمک کنند ما می‌توانیم در اوزان سبک هم نفرات را اعزام کنیم تا فاصله آنها با جودو دنیا بیشتر از این نشود.
 
وی ادامه داد: در وزن 81- کیلوگرم سعید مولایی و در وزن 90- کیلوگرم امیر قاسمی‌نژاد را اعزام خواهیم کرد و در خصوص جود محجوب چون 2 بار پشت سر هم وزن کم کرد و تصمیم گرفتیم که او را به مسابقات روسیه اعزام نکنیم و عدم حضور در تمرینات هم علت خاصی ندارد و فقط جهت آمادگی بیشتر به وی استراحت دادیم تا در مسابقات جهانی که امتیاز بالایی برای المپیک دارد آماده‌تر باشد و بنده خودم خواستم که در این مسابقه حضور نداشته باشد.
 
زارعیان افزود: من از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش می‌خواهم که به این ورزش برسند تا ما بتوانیم جودو ایران را به جایگاه قبلی خود که قهرمانی آسیا بود برگردانیم اگر قرار است به جودو کمکی شود الان باید بشود و چند ماه دیگر فایده‌ای ندارد و نوش دارو پس از مرگ سهراب است.
 
وی در خصوص عدم حضور پزشک در تمرینات افزود: در اردوهای قبلی پزشک داشتیم ولی الان نداریم و با صحبتی که با رستگار داشتم قرار شد هماهنگی لازم بشود و کادر پزشکی هم در اردوها حاضر شود.
 
اگر ملایی، قاسمی‌نژاد دچار آسیب‌دیدگی شوند ما جایگزین برای آنها نداریم و امیدواریم که دچار آسیب‌دیدگی نشوند ولی رستگار هم در فکر است که دکتر جابری را به اردوها بازگرداند.
 
وی تاکید کرد: قول مدال نمی‌دهم ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مثل مسابقات قبلی با دست خالی برنگردیم.
 
زارعیان در خصوص دعوت نشدن میران به اردوی تیم ملی گفت: من در خصوص میران هیچ اطلاعی ندارم چون در مسابقات مغولستان بودم ولی میران قهرمانی ارزنده و اسطوره جودو است و دوست دارم که شان و مقام میران حفظ شود. در خصوص دعوت نشدن وی به تیم ملی هم بنده اطلاعی ندارم و شاید جلسه‌ای در زمانی که بنده در ایران نبودم گرفته‌ام و تصمیم گرفتند که وی در تیم ملی نباشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: میران انگیزه دارد و قرار است در پیشکسوتان تست بدهد ولی در کل امیدوارم در هر کجا که هست موفق و پایدار باشد و همیشه محبوب و اسطوره‌ ما است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار