جودوکار تیم ملی ایران گفت: در مسابقات پیش رو برای ارتقای جایگاه المپیکی خود و افتخارآفرینی مجدد تلاش می کنم.

سعید ملایی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد:تمرینات پرفشاری برای حضور در مسابقات ارتش‌های جهان دنبال می کنم به امید خدا فردا با دعای خیر مردم ایران عازم این مسابقات در کره جنوبی می شویم. 
 
وی افزود: بعد از این رقابت‌ها، در مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی برای ارتقای جایگاه المپیکی خود تلاش می کنم، امیدوارم با موفقیت در این جایزه بزرگ، افتخار دیگری برای جود ایران ثبت کنم. 
 
ملایی درباره مشکلات مالی جودو کاران اظهار کرد: از مسئولان فدراسیون برای رفع مشکلات مالی و بهبود امکانات قول‌هایی شنیده ایم و امیدوارم با عملی شدن این قول‌ها شرایط برای درخشش جودو کاران فراهم شود، هر چند جودو از سالهای اوج خود فاصله گرفته اما با حمایت های مالی از ورزشکاران این رشته می‌توان به بازگشت جودو به روزهای خوب امیدوار ماند. 
 
وی ادامه داد: در اردوهای تیم مالی سیزم از لحاظ مسائل جانبی مثل پزشک، تغذیه و مالی مشکلی نداریم و وقتی ارگان های دیگر می توانند چنین امکاناتی را برای ورزشکاران فراهم کنند، در اردوهای تیم ملی نیز باید چنین شرایطی فراهم شود، قبل از بازی های آسیایی، پزشک در اردوهای تیم ملی وجود داشت اما پس از آن ما پزشکی در تمرینات تیم ملی ندیدیم. 
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: جودو ، تمرین ، مسابقات ، ارتش ، ملایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار