سرمربی تیم ملی تنیس گفت: قضاوت بد داور مسابقات تنیس دیویس کاپ عامل اصلی شکست ایران در بازی دو نفره شد.

 به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس درباره ی بازیهای روز پایانی تنیس دیویس کاپ بیان کرد:محسن حسین زاده تنیسور جوان و با استعدادی است اما تجربه کافی برای مسابقات بین المللی را ندارد. با این وجود در روز نخست این رقابتها بسیار عالی تنیس بازی کرد و اگر کم لطفی داور ایرانی این رقابتها نبود قطعا با خیال اسوده تری در روز پایانی حضور پیدا می کردیم و داور را عامل اصلی این استرس در تیم می دانم.

وی در ادامه در خصوص شکست مقابل کویت در دیدار دو نفره عنوان داشت:از ابتدای مسابقات روی بازی دوبل حساب نمی کردیم و اگر توانسته بودیم ست اول مسابقه را ببریم قطعا نتیجه دیگری در این بازی رقم می خورد.

کاپیتان تیم ملی تنیس درباره ی حضور شاهین خالدان به جای امید سوری در دیدار دوبل ابراز داشت:با توجه به هماهنگی که بین خالدان و شاهقلی در فیوچرز صورت گرفته بود ریسک تغییر دادن ترکیب را پذیرفتیم که متاسفانه این ریسک جواب نداد و این بازی را به تجربه تیم کویت باختیم.

سعید احمدوند در پایان درباره ی تشویق های غیر معمول تماشاگران اظهار داشت:این تشویق ها کاملا مطابق قوانین بین المللی است.در فرانسه و کشورهای صاحب تنیس سرو صداهای بیشتری در مسابقات ایجاد می شود اما در ایران این تشویق ها را غیر ورزشی تلقی می کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: احمدوند ، دیویس کاپ ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار