یکی داوران فوتبال کشورمان بر اثر تصادف به کما فرو رفته است.

داور فوتبال در کمابه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید فیضی داور جوان و 23 ساله کشورمان که از نمایندگان اعزامی سال 2014 ایران به کلاس‌های "داوری برای فردای" AFC‌  بود، بر اثر تصادف به کما رفته و سطح هوشیاری‌اش به کمتر از 5 رسیده است.

این داور جوان ساکن اسلامشهر برای قضاوت در جام رمضان منطقه 22 تهران رفته بود که با تاکسی برخورد کرده و از ناحیه جمجمه دچار خونریزی شدید می‌شود و با این وضعیت به کما فرو می‌رود.وی در حال حاضر در بیمارستان شهدای هفتم تیر تهران بستری است.

در این زمینه گفت وگویی کردیم با حسین عامل قمی دوست نزدیک و همکار این داور: وحید فیضی داور ملی کشورمان است.وی وقتی برای قضاوت دیداری در جام رمضان مشغول رفتن به محل مسابقه بوده در هنگام عبور از خیابان با تاکسی برخورد کرده  و با خونریزی شدید از ناحیه جمجمه در طول یک دقیقه به کما می‌رود بلافاصله اهالی محله حصارک اسلامشهر اورژانس را خبر کرده و او را ابتدا به بیمارستان فاطمه زهرا(س) رباط کریم رسانده ولی بدلیل کمبود امکانات به بیمارستان شهدای هفتم تیر تهران منتقل می کنند.


وی افزود: اکنون با گذشت 7 روز حال وی همچنان وخیم است و خانواده فیضی بسیار نگران جوانشان هستند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال توجه بیشتری به وحید فیضی داشته و کمک حال خانوده‌ وی برای بهبود هر چه سریع‌تر این داور باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: داور ، کما ، کشورمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار