نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا فهمید که ایران اسلامی به دنبال ساخت سلاح هسته ای نیست و اهل نشست و برخاست با جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حمید رضا مشهدی عباسی در مورد محتوای تواق نامه مذاکرات 1+5 در وین گفت: ایران اسلامی هیچگاه تن به بازرسی ماموران آژانس به عنوان جاسوسان استکبار جهانی را از مراکز نظامی و هسته ای نظام جمهوری اسلامی نمی دهد.

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: دنیا برخلاف امواج منفی تبلیغات رسانی غرب با حاکمیت استکبار جهانی بر علیه ایران اسلامی به این واقعیت پی برد که ایران اسلامی اهل صلح و نشست و برخاست و تعامل با دنیاست.

مشهدی عباسی با تاکید بر اینکه دنیا فهمید که ایران اسلامی به دنبال ساخت سلاح هسته ای نیست ،اضافه کرد: در مجموع توافق در مذاکرات 1+5 ، پله ای برای صعود ایران به سمت پیشرفت و تعالی با ابزار فناوری هسته ای است.

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: ادامه حق فناوری هسته ای و برخورداری از شش سانتریفیوژ و لغو تحریم های مالی و بازگشت میلیارد ها دلار پول های دپو شده در جریان تحریم های ناجوانمردانه متناسب با طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای ایران اسلامی بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.