رئیس بنیاد شهید فیروزکوه گفت: اواخر هرهفته در فیروزکوه یادواره شهدا برگزار خواهد شد و رایحه شهادت در این شهرستان شهید پرور دوباره به مشام خواهد رسید .

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، امیری در مورد برنامه های بنیاد شهید فیروز کوه گفت: یادواره شهدای بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه را در هفته های گذشته با حضو ر و سخنرانی استاندار تهران برگزار کردیم .

رئیس بنیاد شهید فیروزکوه در ادامه این مطلب تصریح کرد : طبق برنامه ای که در دستور کار خود داریم ، پنجشنبه و جمعه های هرهفته در بخش های مختلف فیروزکوه یادواره شهدا برگزار خواهیم کرد ، زیرا مقام معظم رهبری تاکید بسیار در برگزاری یادواره شهدا دارند و ایشان فرموده اند " برپایی یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست .

امیری با تاکید بر اینکه یادواره شهدا عامل مهمی در راستای تحکیم جبهه مقاومت ایران اسلامی در برابر فشارهای فرهنگی و بمباران ضد فرهنگی اردوگاه دشمن در میدان نبرد جنگ نرم است اضافه کرد : قشر جوان باید با حماسه غرور آفرین رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

رئیس بنیاد شهید فیروز کوه در خاتمه اظهار داشت: قشر جوان اکنون نیاز به الگوی واقعی دارد تا مسیر زندگی درست و ارزشی را در پیش بگیرد و شهدا بهترین الگو محسوب می شوند .

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.