خرید شرکت صهیونیستی "آدالوم" جدیدترین قرارداد خرید شرکت‌های فعال رژیم صهیونیستی در زمینۀ علوم رایانه‌ای از سوی شرکت آمریکایی مایکروسافت است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، شرکت آمریکایی مایکروسافت اعلام کرده بزودی قرارداد خرید شرکت صهیونیستی "آدالوم(Adallom)" را به ارزش 320 میلیون دلار با رژیم غاصب صهیونیستی به امضا خواهد رساند.

شرکت صهیونیستی آدالوم با ریشه‌واژۀ اصلی Ad Halom، چند سالی است که با مدیریت و سرپرستی برخی از اعضای سابق واحد جاسوسی اطلاعات سیگنال 8200 و اعضای برنامۀ پیشرفتۀ آموزشی "تالپیوت" ارتش صهیونیستی تأسیس شده است. مرکز فرماندهی آدالوم در شهر "مِنلو پارک" در شهرستان "سن ماتئو" واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا است.

شرکت مذکور، حوزۀ اصلی فعالیت خود را در زمینۀ ارتقاء امنیت نرم‌افزارهای تحت‌پردازش ابری (SaaS) اعلام کرده است.

به گزارش روزنامه صهیونیستی "کالکالیست"، مایکروسافت در نظر دارد با خرید شرکت آدالوم، آن را به مرکز تجارت امنیت سایبری خود در رژیم صهیونیستی تبدیل کند.

شرکت آمریکایی مایکروسافت در چند سال اخیر در زمینۀ خرید بسیاری از شرکت‌های معروف رژیم صهیونیستی در زمینه علوم کامپیوتری فعال بوده است؛ شرکت امنیت نرم‌افزار "آئوراتو"، شرکت تحلیل متن "اکوئیویو" و شرکت ساخت قلم‌های دیجیتال "اِن-تریگ" چند نمونه از شرکت‌هایی بوده‌اند که تاکنون از سوی مایکروسافت خریداری شده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار