در ادامه وقوع طوفان و بارش شدید باران در چندین شهر ایران، سازمان هواشناسی درخصوص احتمال وقوع مجدد طوفان و سیل در چندین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛روز گذشته مردم استان تهران با وجود اینکه زمزمه هایی از وقوع گرد و غبار به گوش می رسید بدون هشدار قبلی  با وقوع طوفان و بارش شدید باران غافلگیر شدند.


طوفان شدید توام با گردو غبار حوالی ساعت 19  یکشنبه تهران و شهرستان های غربی استان را در نوردیده بود،این باد بین 75 تا 80 کیلومتر بر ساعت سرعت داشت و منشا آن نیز از استان البرز بوده است که پس از عبور از شهرستان های شهریار، ملارد، رباط کریم و اسلامشهر به تهران رسیده و خسارات مالی و جانی قابل توجهی هم به همراه داشته است.

اینبار سازمان هواشناسی پیام هشداری در سایت رسمی این سازمان قرار داد که از احتمال وقوع مجدد طوفان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در چندین شهر ایران قرار داد.

پیام هشدار بدین شرح است:

پیرو اطلاعیه شماره 38 مورخ 94/04/28 طی روزهای دوشنبه و سه شنبه وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی به سبب رشد ابرهای جوششی و احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها بدلیل بارش شدید باران و توفان های تندری به شرح زیر پیش بینی می شود:

 دوشنبه 94/04/29 : استانهای چهارمحال و بختیاری،  سیستان و بلوچستان، کرمان، نیمه غربی اصفهان  و جنوب و شرق لرستان

سه شنبه94/04/30 : استانهای چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد ، نیمه غربی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب اصفهان، نیمه شمالی فارس و شرق لرستان

از این رو توصیه می شود تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی در مناطق یاد شده بکار گرفته شود.   

تصاویری از وقوع طوفان در تهران روز یکشنبه 28 تیر ماه؛

ادامه طوفان در چند شهر دیگر


ادامه طوفان در چند شهر دیگر


ادامه طوفان در چند شهر دیگر

ادامه طوفان در چند شهر دیگر


ادامه طوفان در چند شهر دیگر


ادامه طوفان در چند شهر دیگر

ادامه طوفان در چند شهر دیگر

انتهای پیام/  



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.