وزیر کشور استاندار جدید استان فارس را بهترین مدیر عمرانی کشور دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید فارس گفت: سید محمد علی افشانی بهترین مدیر عمرانی کشور است و انتخاب وی به عنوان استاندار فارس یک انتخاب برد-برد برای استان و دولت است.

وزیر کشور افزود: ملاک انتخاب استانداران در دولت تدبیر و امید علاوه بر هماهنگی فرد با استان، قبول داشتن برنامه های دولت ، دارای اعتدال واقعی ، دارای تجربه کافی و توانایی کار جمعی است و سید محمد علی افشانی نیز با کارنامه ی درخشان در حوزه مدیریتی یکی از بهترین مدیران عمرانی کشور است.

رحمانی فضلی گام بعدی دولت پس از توافق هسته ای را اقتصاد مقاومتی نامید و ادامه داد: اقتصاد مقاومتی به معنی آقایی کشور در منطقه خواهد بود و با توجه به شروع برنامه ششم توسعه و محوری بودن اقتصاد مقاومتی در این برنامه باعث حضور بیش از پیش کشور در عرصه فعال اقتصاد جهانی خواهد بود.

رضائیان سرپرست موقت استانداری فارس در حاشیه مراسم تودیع و معارفه افشانی استاندار جدید فارس گفت: استان فارس امروز بیشتر از همیشه در مرحله ی حساسی قرار گرفته و نیاز امروز استان هم دلی و هم زبانی میان مسئولین ارشد استان است.

رضائیان ادامه داد: استان فارس در نیمه دوم دوره دوم دولت نهم از لحاظ نیروی انسانی و مدیریتی دچار مشکل بود و با تغییر دولت و انتخاب دولت تدبیر و امید و انتخاب مهندس احمدی به عنوان استاندار فارس کار های استان تا حد قابل قبولی پیش رفت.

سرپرست موقت استانداری ضمن پیشنهاد به استاندار جدید ادامه داد: استان فارس بیش از پیش نیازمند آرامش و هم دلی مسئولین است زیرا به زودی کشور شاهد برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خواهیم بود و از این رو بایستی تمام مسئولین و مردم هم زبان و یک دل نمایندگان همانند دوره های پیشین نمایندگان شایسته از فارس به مجلس شورای اسلامی معرفی کنیم.

رضائیان ضمن تبریک تیم مذاکره کننده هسته ای در مذاکرات وین بیان داشت: علاوه بر نقش تعیین کننده مقام معظم رهبری پیروزی بزرگ هسته ای برای مسئولین استان باید به عنوان درسی بزرگ باشد که با هم دلی و هم زبانی می توان علاوه بر پیشرفت های شگرف به افق های پیشرفت آینده امیدوار بود.

وی ملاک پشتیبانی نمایندگان استان از استاندار جدید استان را خدمت به مردم نامید و عنوان کرد:ملاک نمایندگان استان برای معرفی شخص یا اشخاص به وزیر کشور شناخت استان بوده و نمایندگان فارس هیچ گاه قصد معرفی فرد یا افرادی که نزدیک به نمایندگان باشد را نداشته است.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.