ساری؛

کمک 35 میلیون ریالی خیر بهنمیری ، جهت خرید تجهیزات هوشمندسازی مدارس

خیر نیکوکار بهنمیری 35میلیون ریال به دبستان دخترانه شهیده، جهت خرید تجهیزات هوشمندسازی کمک کرد.

کمک 35 میلیون ریالی خیر بهنمیری ، جهت خرید تجهیزات هوشمندسازی مدارسبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مدیر آموزش وپرورش شهرستان سیمرغ گفت: درتحقق سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش و تجهیز کلاس های آموزشی به لوازم و تجهیزات هوشمند سازی که در پروژه مهر 94 نیز تاکید شد مصمم شدیم تا در این عرصه از ظرفیت های خیرین نیز بهره مند شویم که خوشبختانه با ارتباطات دوسویه ای که برقرار شد مساعدت های خوبی فراهم گردید که جای تقدیر است.

رحیمی افزود: درسال تحصیلی گذشته مبنای کار هوشمند سازی در پایه هشتم بود و درسال تحصیلی جدید مبنای کار تجهیز پایه نهم است که جلسات متعددی با فرمانداری، بخشداری ها، شورای اسلامی شهر و روستا و دهیاران برقرار کردیم تا در معرفی افراد خیر با آموزش وپرورش همکاری کنند.

رحیمی در خصوص کمک مالی خیر به دبستان دخترانه شهیده هم یادآور شدند: در جلساتی که با مدیران مدارس داریم به گونه ای تفهیم شد که برای حل مشکلات مالی مدارس مدیران ضمن شناسایی خیرین از مساعدت های مالی آنان نیز برخوردار شوند.

وی خاطر نشان کرد: دبستان شهیده به لحاظ کمبود رایانه و تجهیزات هوشمند سازی درمیان پایه بامشکل جدی روبرو بود که این موضوع در جلسه خیرین مورد بحث قرار گرفت که کلیه هزینه های آن به مبلغ 35 میلیون توسط خیر محمود احسانی پرداخت شد.

مدیر آموزش وپرورش همچنین تصریح کردند : تجهیزات لازم خریداری گردید و درمراسمی با حضور مسئولین شهری ، خیرین شهرستان ، اولیا ودانش آموزان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.