ساری؛

خدمت رسانی 252 هزار نفر از مسافران در بابلسر

252هزار نفرازمسافران در روزهای 27 و 28 تیر در بابلسر خدمت رسانی شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرماندار بابلسر در تشریح عملکرد ستاد خدمات سفر شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری گفت: درشهرستان بابلسر تعداد 15 طرح سالمسازی دریا از ابتدای خرداد راه اندازی شده ، 40 ناجی غریق مرد و 27 ناجی زن که جمعاً 67 نفر ناجی در داخل طرحها استفاده شده است.

اسد افزود: تعداد 8 طرح برای استفاده آقایان و 7طرح سالمسازی دریا برای خانمها در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: تعداد ناجیان غریق بکارگیری شده در خارج از طرحها و نقاط کور وممنوعه شنا 199 نفر که همگی آموزش CPRرا با کمک هلال احمر شهرستان طی نموده اند.

فرماندار بابلسر تعداد جلسات تشکیل شده ستاد اجرایی خدمات سفر را 7جلسه با 55 مصوبه عنوان و افزود: تعداد نجات یافتگان از زمان شروع طرح سالمسازی دریا تا 28تیر 581 نفر بصورت مستند گزارش شده که علاوه بر آن تعداد 37نفر پس از عملیات CPRبه بیمارستان انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: تعداد 1176 نفر توسط کمپهای هلال احمر در سواحل بابلسر و میرود درمان سرپایی صورت گرفت.

اسد، تعداد مغروقین از شروع طرح سالمسازی تا تاریخ 28تیر را 2نفرعنوان کرد و اظهار داشت: یک نفر در ساعت 5صبح روز 13 خرداد و دیگری ساعت 18 روز 22تیر در خارج از طرح و نقاط ممنوعه شنا بدون توجه به نکات ایمنی و هشدارهای افراد مسئول جان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه 3 پایگاه امداد و نجات هلال احمر و 5 کمپ اورژانس 115 با تمامی امکانات در سواحل مستقر هستند، افزود: تعداد 4دستگاه آمبولانس ،3دستگاه موتور و یک دستگاه خودرو آرگو در سواحل بابلسر و میرود برای امداد و نجات درنظر گرفته شده است.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بابلسر تعداد مسافران در تعطیلات عید نوروز به شهرستان را 1میلیون و 16هزار نفر عنوان کرد و گفت: بر اساس آمار رسمی از تاریخ 16فروردین تا 28 تیر امسال تعداد 631هزار نفر در اقامتگاه ها، هتل ها و متل های شهرستان اقامت نموده اند که از این تعداد در روزهای 27 و 28 تیر 252هزار نفر گزارش شده است.

فرماندار بابلسر تعداد واحد های اقامتی و گردشگری (دولتی و خصوصی)461واحد عنوان کرد و گفت: تعداد تخت جهت پذیرش مسافرین در شهرستان بابلسر 30هزار تخت است.

اسد تعداد مدارس اسکان فرهنگیان را 20مدرسه با 322کلاس و تعداد کشیک خبازیها را 20واحد عنوان و تصریح کرد: نظارت وبازرسی توسط گشتهای مشترک ادارات از واحدهای اقامتی و گردشگری، اصناف، نمازخانه های بین راهی ،سرویسهای بهداشتی ،جایگاههای عرضه سوخت،مراکز عرضه مواد غذایی،رستورانها و پایانه های مسافری بصورت مستمر انجام می پذیرد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: ساری ، خدمت ، مسافران ، بابلسر ، هزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.