دکتر اسحاق جهانگیری در سفر یک روزه خود وارد اردبیل شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ؛ معاون اول رئیس جمهور برای شرکت در هجدهمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور وارد فرودگاه اردبیل شد.

دکتر جهانگیری که برای شرکت در افتتاحیه اجلاسیه نظام مهندسی کشور در اردبیل حضور می‌یابد چند طرح بزرگ اقتصادی و صنعتی استان اردبیل را نیز افتتاح می‌کند تا با فعالیت این واحدهای تولیدی بتوانیم رونق و توسعه هر چه بیشتر استان را شاهد باشیم.

این طرح‌های صنعتی و اقتصادی در نقاط مختلف استان اردبیل از جمله در شهرستان‌های اردبیل و نیر آماده بهره‌برداری بوده که با حضور معاون اول رئیس جمهور این واحدها افتتاح شده و وارد مدار تولید می‌شوند.

معاون اول رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به استان اردبیل ، کارخانه تسنیم نوش نیر ، مرحله دوم خط تولید مینی بوس مایوان اردبیل و مجتمع آرتا پان نمین را افتتاح خواهد کرد .

دکتر جهانگیری همچنین کلنگ عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی در اردبیل را به زمین خواهد زد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از گمرک بین‌المللی بیله‌سوار بازدید و نارسایی‌ها و موانع این پایانه مرزی را بررسی می‌کند.

از دیگر برنامه‌های سفر معاون اول رئیس جمهور به اردبیل بازدید از سد عمارت گرمی است که در این بازدید مشکلات اجرای سد عمارت بررسی شده و جهانگیری دستورات لازم در رابطه با اجرای هر چه بهتر و سریع‌تر این پروژه را ارائه می‌دهد.

شرکت در جلسه شورای اداری آخرین برنامه سفر آقای جهانگیری به استان اردبیل بوده که بعد از برگزاری و بررسی مشکلات و برخی نارسایی‌ها در استان، اردبیل را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اردبیل ، ورود ، معاون ، اول ، رئیس ، جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.