این روزها از شیوه‌های عجیب و غیرقابل درکی در اجراهای تئاتر استفاده می‌شود که این نمایش از آن به دوربوده و دارای نوعی سادگی و پاکی مخصوص به خود است.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی، نمایش «تخلف میزانسنیک سهراب» به نويسندگی و کارگردانی حمید دهقانی میزبان ناصرحسینی مهر کارگردان باسابقه‌ی تئاتر بود. وی دررابطه با شیوه‌ی اجرایی این نمایش گفت: "این روزها از شیوه‌های عجیب و غیرقابل درکی در اجراهای تئاتر استفاده می‌شود که این نمایش از آن به دوربوده و دارای نوعی سادگی و پاکی مخصوص به خود است".

وی درخصوص کیفیت اجرای این نمایش افزود" شاید در نمایش  کمرنگی‌هایی دیده شود که این امر بی شک طبیعی است چون این روزها بر سر راه گروه‌های مستقلی مثل این  گروه  مشکلات زیادی وجود دارد، اما آنچه از اهمیتی بسیار برخوردار است عدم شعارزدگی و بی ادعایی و تسلط این گروه به اجراست. همین صداقت و بی‌پیرایگی شماست که این نمایش را با طیب خاطر برای تماشا انتخاب کردم، چون بر خلاف تئاترهای عاریتی که امروزه در تئاتر ما رواج پیدا کرده است  نمایش شما حرفی برای گفتن دارد، هم در شکل و هم در مضمون، که به خود شما و زمانه‌ی ما تعلق دارد."

ناصرحسینی مهر در پایان گفت:" من در طول سالها اجراهای بی‌شماری  می‌بینم اما با صراحت می‌گویم  که امشب در «تخلف میزانسنیک سهراب» لحظات بسیار نابی دیدم. از تک تک اعضای گروه سپاسگزارم و به همه آنها تبریک می‌گویم.

لازم به ذکر است؛ نمایش « تخلف میزانسنیک سهراب» از ۲۱ تیرماه تا ۹ مرداد درخانه هنرمندان روی صحنه می‌رود. علاقه مندان برای خرید بلیت این نمایش می‌توانند از طریق سایت تیوال و گیشه اقدام نمایند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.