پژمان جمشیدی، مسئول برگزار جام ستاره ها گفت: من تصمیم نداشتم در این جام دایی و کریمی را آشتی بدهم و تا وقتی خودشان نخواهند من کاسه داغتر از آش نمی‌شوم.

جمشیدی: تا وقتی دایی و کریمی نخواهند، من کاری نمی‌کنمپژمان جمشیدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برگزاری جام ستاره گفت: مسابقات امسال هم مثل سالهای گذشته منظم برگزار شد و خدا را شکر حاشیه ای هم نداشت و ستاره‌ها امسال هم افتخار دادند و در جام شرکت کردند علی دایی هم امسال افتخار داد و در این جام شرکت کرد.
 
مسئول برگزاری مسابقات جام ستاره ها درباره اینکه قرار بود در این جام دایی و کریمی را آشتی بدهد، عنوان کرد: این یک شایعه بود و من هیچ جا، این حرف را نزدم، البته دوست داشتم که این اتفاق بیفتد ولی به عنوان مسئول این مسابقات می گویم که تا وقتی این دو عزیز خودشان نخواهند  من کار نخواهم کرد و چنین جسارتی نمی کنم.
 
تجربه نشان داده که هر وقت این اتفاق افتاده، کاملا سوری و تظاهر بوده است و به نظر من، ما نباید کاسه داغتر از آش بشویم و این دو، صلاح کار خودشان را بهتر از من می دانند.
 
جمشیدی در خصوص علت تغییر محل برگزاری مسابقات نسبت به سالهای قبل بیان کرد: زمینی که سالهای پیش بازی می کردیم، پول خیلی زیادی را امسال می خواست و باعث شد زمین را عوض کنیم و مسابقات را در ورزشگاه کشوری برگزار کنیم.
 
وی افزود: اسپانسرهایی که امسال از ما حمایت کردند، نسبت به سال گذشته کمتر بودند و امسال که سال ششم مسابقات است،هزینه های ما از درآمدمان بیشتر بود، فقط در سالهای سوم، چهارم و پنجم درآمد ما از هزینه ها بیشتر بود و در سه سال دیگر از جیب خودمان هزینه کردیم.
 
البته امیدوارم این جام در سالهای آینده به جایی برسد که بتوانیم برای تیم ها درآمد داشته باشیم.
 
بازیکن سابق پرسپولیس درباره تفاوت این جام با جام رمضان که در سالهای گذشته برگزار می شد، گفت: این مسابقات از لحاظ کیفیت و حضور چهره سطحش نسبت به آن مسابقات بالاتر است ولی از لحاظ تعداد تماشاگر هنوز به سطح جام رمضان نرسیده است.
 
جمشیدی در پایان در خصوص علت ضعیف ظاهر شدن تیم های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس در سالهای گذشته تیم خوبی را داشتند حتی پرسپولیس پارسال قهرمان شد ولی امسال این دو تیم ضعیف تر بودند و زود حذف شدند فقط تیم 98 فرانسه است که هر سال مقتدرانه تا فینال می آید و امسال هم دوباره قهرمان شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار