عضو هيات مديره مؤسسه هم انديشي كانون هاي فرهنگي شهرستان كاشان از برگزاری جشنواره "زندگی به رنگ خدا" به مدت 10 شب از روز بیستم تیرماه تا سوم مرداد ماه در پارک جوان این شهرستان خبر داد.

محمد قنبري، در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای  باشگاه خبرنگاران  جوان از اصفهان گفت:این جشنواره فرهنگی مذهبی با هدف آموزش تخصصی سبک زندگی اسلامی برای خانواده های کاشانی به ویژه نسل جوان برگزار می شود.

وی، استقبال جشمگیر شهروندان کاشانی از این برنامه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناسان مذهبی و ارائه مباحث جذاب اخلاقی و قرآنی آنها را تاکید کرد و افزود: ترویج فرهنگ زندگی به سبک اسلامی، آشنایی جوانان و نوجوانان با مسائل مذهبی، حضور اقشار مختلف جامعه در برنامه های فرهنگی مذهبی و ایجاد محیطی سالم و با نشاط در پارک ها با محوریت مفاهیم ارزشی و مضامین قرآنی از جمله اهداف این ویژه برنامه فرهنگی است.

به گفته وی، شادی و نشاط، مدیریت زمان، تاثیرات ارتباط با نامحرم، مهارت های زندگی، همسریابی، همسرداری، تربیت فرزند، رسانه و فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی، خودسازی و معنویت از جمله موضوعات اجتماعی مباحث کارشناسان ویژه برنامه "زندگی به رنگ خدا" در پارک جوان کاشان است.

این فعال فرهنگی مذهبی ،پخش کلیپ، مستند، اسلایدهای متنوع، اجرای نمایش، سخنرانی کارشناسان با موضوع طب سنتی، قرآن و برپایی غرفه های مهدویت و نقاشی ویژه کودکان همراه با اهدای جوائز را از دیگر برنامه های "زندگی به رنگ خدا" برشمرد.

قنبری،در ادامه اجرای ویژه برنامه "زندگی به رنگ خدا" در 20 مسجد کاشان به طور همزمان را یادآورشد و گفت:این برنامه در مساجد با سخنرانی کارشناسان مذهبی و اجرای مسابقه برگزار می شود.

وی،در پایان تصریح کرد: جشنواره "زندگی به رنگ خدا" با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون تخصصی عقائد اسلامی مولی الموحدین(ع)، کانون فرهنگی حضرت ابوالفضل(علیه السلام) و موسسه هم اندیشی کانون های فرهنگی این شهرستان برگزار می شود.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: عضو ، خدا ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.