معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش سمیرم گفت: جشنواره زبان انگلیسی با دریافت 25 اثر از 110 دانش‌آموز سمیرمی و معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد

حضور 110 دانش‌آموز در جشنوا ره زبان انگیسیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ محمد نادری اظهار کرد: اولین جشنواره شعرخوانی، قصه‌گویی، نمایش و ساخت فیلم کوتاه به زبان انگلیسی در سمیرم برگزار شد.

وی با اشاره به دریافت 25 اثر در این جشنواره افزود: 110 نفر آثار خود را به صورت فردی و گروهی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که تمامی آثار دریافتی از گروه های مختلف سنی توسط داوران این جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش سمیرم هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت زبان انگلیسی بین دانش آموزان به عنوان زبان بین‌الملل و شناسایی استعداد های آن‌ها دانست و تصریح کرد: در این جشنواره سعی شده تا فرهنگ ،ادبیات، تاریخ ایران زمین وهمچنین آداب و رسوم، جاذبه های گردشگری وصنایع دستی شهرستان سمیرم توسط دانش آموزان به زبان انگلیسی معرفی شود.

وی اضافه کرد: در بخش فیلم کوتاه با موضوع توجه به گردشگری شهرستان ومعرفی جاذبه‌ها، مناطق دیدنی ومعرفی مشاغل سنتی ۶فيلم مستند، در بخش شعر خوانی ۴ اثر ،نمایش۵ اثر وقصه گویی 10 اثر دریافت شده است.

نادری اذعان کرد: جشنواره تئاتر به زبان انگلیسی رویدادی تازه و با‌ اهمیت برای جامعه نمایشی و آموزشگاه‌های زبان است که امید است در سال‌های آینده این برنامه ادامه داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شهرستان سمیرم با بیش از 10 هزار دانش‌آموز در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: حضور ، جشواره ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.