وزیر اطلاعات گفت: وحدت و همدلی مردم چهارمحال و بختیاری موهبتی الهی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در سفر به شهرکرد و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، وحدت و همدلی مردم چهارمحال و بختیاری را موهبتی الهی دانست و افزود: باید قدردان این همدلی بود.

وی با تأکید بر اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از امن ترین استان های کشور است، اضافه کرد: قوم لر و بختیاری ها همواره مدافع نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند و هرگز اجازه سوء استفاده دشمنان را نداده اند.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد هم در این نشست، از تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در ایجاد امنیت پایدار قدردانی کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اینکه مردم این استان در تمامی صحنه ها، پشتیبان آرمان های انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: مردم این استان همواره مطالبات و دغدغه های خود را به صورت منطقی مطرح کرده و اجازه سوء استفاده به فرصت طلبان و دشمنان نظام را نمی دهند.

قاسم سلیمانی، یکی از دغدغه های مردم این استان را طرح های انتقال آب عنوان کرد و گفت: انتقال آب بهشت آباد به صورت تونل حذف و انتقال از طریق لوله جایگزین شد.

وی اضافه کرد: در مساله طرح تونل گلاب دو هم مقرر شد تفاهمنامه بین سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت نیرو برای جلوگیری از اثرات مخرب محیط زیستی امضاء شود.

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی همچنین صبح امروز با حضور در گلزار شهدای شهرکرد، به مقام شامخ شهدای چهارمحال و بختیاری ادای احترام کرد.

در این آیین معنوی، استاندار و جمعی از مسئولان و مدیران چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.