عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برگزاری بازی‌های لیگ برتر با 5 تیم امکان‌پذیر نیست و سازمان لیگ باید به تیم‌های بدهکار مهلت لازم را بدهد تا بدهی‌شان را تسویه کنند.

برگزاری لیگ برتر فوتبال با 5 تیم امکان‌پذیر نیستمحمد زادمهر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: به نظر نمی‌رسد که سازمان لیگ مانع حضور تیم‌های بدهکار در لیگ پانزدهم شود چرا که برگزاری بازی‌های لیگ برتر با 5 تیم امکان‌پذیر نیست.

زادمهر در ادامه عنوان کرد: به هر حال سازمان لیگ باید زمانی را مشخص کند تا تیم‌های بدهکار بتوانند مشکلشان را برطرف و با قدرت در لیگ پانزدهم حضور یابند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهکاری این تیم گفت: بدهی‌ها انباشته شده و مدیریت باشگاه باید تدبیری در این خصوص اتخاذ کند همچنین اظهارات بهروان در مورد بدهکاری تیم پرسپولیس صحیح است چرا که بدهی‌های تیم‌ها به علت پرداخت نشدن زیاد شده و این مشکل از طرف مدیریت تیم باید برطرف شود.

وی در پایان در مورد وضعیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در حال حاضر طاهری سرپرست باشگاه با چند حامی مالی مذاکره کرده و به زودی با یکی از آنها به توافق می‌رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار