رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برگزاری مسابقات در دوره های مختلف از جمله لیگ یک بسیار سخت و همانند دوماراتن نفس گیر است.

بهروان: لیگ یک همانند دو ماراتن نفس گیر استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، بهروان در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ یک اظهار کرد: جا دارد تشکر ویژه ای از نماینده تیم ‌ها و رسانه ها داشته باشم که در این مراسم حضور پیدا کرده اندو باید بگویم که برگزاری مسابقات در رده ‌های مختلف بسیار سخت و همانند دوماراتن نفس گیر است.
 
وی بیان کرد: به طور کلی کارکردن در لیگ ‌های پایین سخت است و همانطور که می‌دانید تیم‌های لیگ یک از بضاعت مالی خوبی برخوردار نیستند.
 
درود بر همت و شرف مدیران، بازیکنان ، تیم‌ها و هیات ‌های مختلف وابسته رسانه ها که همیشه بهترین بوده‌اید و نمی‌‌توانم بگویم که سازمان لیگ هم همیشه بهترین بوده اما سعی کرده ایم که به بهترین نحو کارها را پیش ببریم.
 
بهروان تصریح کرد: برنامه مسابقات لیگ یک به تیم های ارائه شده و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته مسابقات لیگ یک 22 اردیبهشت ماه سال 95 به اتمام می‌رسد.

مدیران تیم‌ها نیز در خصوص برنامه مسابقات نظرات خود را ارائه داده‌اند و در نهایت مشخص شد که لیگ یک با 20 تیم برگزار شود بنابراین 20تیم در لیگ یک حضور خواهد داشت. در فصل آتی 3 تیم به طور مستقیم به لیگ  برتر صعود خواهند کرد و دیگر بازی پلی آف نخواهیم داشت و 5 تیم نیز از لیگ یک به لیگ دو سقوط می‌کنند.

نکته قابل توجه این است که سال بعد لیگ یک با 18 تیم برگزار خواهد شد.از طرف دیگر اگر تیم‌ها قصد شرکت در جام حذفی را داشته باشد هیچ منعی برای  این مساله وجود ندارد و باید بدانند که سه روز به سه روز بازی‌ها صورت می‌گیرد و ما نمی‌توانیم تغییری در برنامه ارائه شده لیگ یک ایجاد کنیم.

رئیس کمیته مسابقات  سازمان لیگ افزود: به طور کلی امکانات محدود است وزیر ساخت های لازم است و حتی AFC نیز در خصوص این مساله سال گذشته به ما فرصت داده بود و قرار است AFC از شهریور ماه امسال نیز بازدید مجدد از امکانات ما داشته باشد.
وی افزود: در هر صورت هر شرایطی که لازم بود در نظر گرفتیم و بازهم جا دارد اعلام کنم مسابقات لیگ یک 22 اردیبهشت ماه سال 95 به اتمام می‌رسد و همچنین تیم‌ها دیگر دغدغه پلی‌آف را ندارند.

بهروان تصریح کرد: حدود 60 - 70 میلیون تومان پول ورودی را از تیم‌ها نگرفته ایم و در نظر داریم که موعد نقل و انتقالات لیگ یک را نیز هماهنگی کنیم .شروع لیگ یک از 26مرداد ماه خواهد بود و این تاریخ غیر قابل تغییر است. نامه ای را نیز به مسئولان استان ها ارائه کردیم و از آنها خواستیم که از هر لحاظ به تیم ها کمک شود.


انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار