لاله صبوری با «دایره زندگی» به شبكه دو برمی‌گردد

مجلات سه گانه «دایره زندگی» با شروع دومین ماه تابستان به روی آنتن شبكه دو می رود.

لاله صبوری با «دایره زندگی» به شبكه دو برمی‌گرددبه گزارش حوزه رادیو تلوزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ، مجلات سه گانه «دایره زندگی» به تهیه كنندگی مریم آهنگری و اجرای لاله صبوری در 26 قسمت 75 دقیقه ای از این شبکه پخش می شود. 

«دایره زندگی» مجله‌های اطلاع رسانی و آموزشی را شامل می شود و در سه بخش «تغذیه در دایره سفر» ، ‌«سالمندی در دایره تولد تا مرگ»  و «همسران در دایره ارتباط زوجین» به موضوعات مبتلابه خانواده‌های امروزی می‌پردازد. 

«دایره زندگی»  کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه ی دو سیما  در روز های سه شنبه تا پنجشنبه از ساعت 11 تا 12 و 15 دقیقه به روی آنتن می رود. 

«دایره زندگی» كه هر روز با یک موضوع تخصصی روی آنتن می رود، روزهای سه‌شنبه به حوزه غذا و تغذیه از مزرعه تا سفره می‌پردازد و  چهارشنبه ها تحت عنوان مجله «سالمندی در دایره تولد تا مرگ» موضوعات مرتبط ، عوامل خطر،‌ پر كردن اوقات فراغت و آشنایی با بیماری ها و راهكارهای پیشگیری از ابتلا به مشكلات دوران سالمندی را مرور خواهد كرد. و پرداختن به موضوعات مرتبط با «همسران در دایره ارتباط زوجین» در روز های پنجشنبه «دایره زندگی» را كامل می‌كند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار