دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: بازدید ادواری از سوله‌های در دست احداث مدیریت بحران ناحیه 5 (اراج)، ناحیه 6 (یاران) و ناحیه 3 (گلابدره) امروز انجام می‌شود.

بازدید ادواری از سوله‌های در دست احداث مدیریت بحران
کیوان فاتحی‌منش دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: به منظور بررسی روند پیشرفت کار و درصد پیشرفت فیزیکی سوله‌های در دست احداث اراج، یاران و گلابدره از این پروژه‌های بازدید می‌شود. 
وی در ادامه گفت: در این بازدید که با حضور نمایندگان دفتر فنی و عمرانی سازمان، نمایندگان معاونت فنی و عمرانی منطقه، کارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه انجام می‌شود بازدید فنی از روند پیشرفت کار احداث پروژه‌های در دست انجام اراج، یاران و گلابدره مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. 

فاتحی‌منش، تصریح کرد: سوله گلابدره با 98 درصد پیشرفت فیزیکی با مجهز شدن به سالن کنفرانس، تجهیزات صوتی و استقرار این سوله به عنوان مرکز فرماندهی ناحیه 3 و تجهیز انبار آن در حال تجهیز است و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد همچنین سوله یاران و اراج که 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند پس از اتمام کارهای عمرانی تجهیز می‌شوند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار