مدیر عامل معاونت فنی و عمران شهرداری تهران گفت: تمامی پروژه‌های مربوط به ساماندهی دریاچه خلیج فارس از جمله احداث لوله‌باز چرخانی آب، احداث ساختمان اداری و سازه ها تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.

اتونشر //// ساماندهی دریاچه خلیج فارس تا پایان سال جاریعلی‌رضا جاوید مدیر عامل معاونت فنی و عمران شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به احداث خط لوله بازچرخانی آب تصفیه‌خانه دریاچه شهدای خلیج فارس اظهار کرد: خط لوله بازچرخانی آب این تصفیه‌خانه وظیفه انتقال آب موجود در مخزن به تصفیه‌خانه و بازچرخانی آب به دریاجه را بر عهده دارد.

وی افزود: با گذشت سه سال از تاسیس دریاچه خلیج فارس، بهره‌برداری از پهنه آبی و احداث تصفیه‌خانه برای استفاده بهینه از منابع آب همچنان در دستور کار قرار دارد و با کارگذاری لوله بازچرخانی آب، در ماه‌های سال که آب رودخانه کن خشک می‌شو می توان از اب مخزن برای دریاچه خلیج فارس استفاده کرد.

جاوید ادامه داد: علاوه بر احداث لوله بازچرخانی، احداث ساختمان‌های جانبی و احداث فوندانسیون ساختمان شیمیایی و آبگیری لجن در حال انجام است.

وی گفت: ساختمان اداری تصفیه خانه در دریاچه چیتگر نیز تا 20 روز آینده تکمیل می شود و تلاش بر آن است که تمامی پروژه‌های مربوطه به دریاچه تا پایان سال به پایان برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار