سخنگوی انصارالله یمن با اشاره به تبلیغات دروغ دشمنان یمن، تاکید کرد که روزهای آینده روزهای پیروزی بیشتر ارتش و کمیته های مردمی خواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنگوی انصارالله یمن با اشاره به تبلیغات دروغ دشمنان یمن، تاکید کرد که روزهای آینده روزهای پیروزی بیشتر ارتش و کمیته های مردمی خواهد بود.

محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن در گفتگو با شبکه المسیره گفت: آنچه دشمنان در عدن به دست آورده اند و توسط رسانه های آنها تبلیغ می شود، یک درصد از پیشروی ها و دستاوردهای ارتش و کمیته های مردمی هم نیست.

وی افزود: ما نمی توانیم دست روی دست بگذاریم تا القاعده و داعش آنچه را بر سر مردم جنوب آورده اند و جنایاتی که در کشورهای دیگر مرتکب می شوند بر مردم یمن روا دارند. ما به دفاع مقدس خود ادامه می دهیم و هزینه های آن برایمان مهم نیست. این جنگ، دفاع از ناموس، آبرو، شرافت و عزت یمن است.

عبدالسلام ادامه داد: من به مردم اطمینان می دهم که ارتش و کمیته های مردمی در مأرب و لحج و حتی عدن پیشروی های زیادی داشته اند و حملات و توطئه های اخیر را به خوبی خنثی کرده اند و در آینده پیروزی های بیشتری به ثبت خواهند رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار