یک نظامی اماراتی در عملیات ائتلاف سعودی در یمن کشته شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط مصر، فرماندهی نیروهای مشترک ائتلاف عربی از کشته شدن یک نظامی اماراتی در عمليات ائتلاف در یمن خبر داد.

فرماندهی نیروهای مشترک ائتلاف در بیانیه ای مدعی شد: " استوار یکم، "سیف یوسف احمد الفلاسی،" از نیروهای اماراتی شرکت کننده در عملیات ائتلاف هنگام انجام وظیفه در حمایت از مردم یمن به شهادت رسید."

از سوی دیگر، شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از برخی منابع از شهید و زخمی شدن 60 نفر از نیروهای انصارالله و هواداران علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن در تعز خبر داد. این منابع اعلام کردند 17 نفر از نیروهای انصارالله و هواداران صالح در درگیری های پراکنده در تعز به شهادت رسیدند. همچنین 3 نفر از شبه نظامیان هوادار منصور هادی در این درگیری ها کشته شدند. این منابع اعلام کردند در این درگیری ها 43 نفر از نیروهای انصارالله و 7 نفر از شبه نظامیان هوادار منصور هادی، رئیس جمهور فراری یمن زخمی شدند.

شبکه خبری العربیه نیز مدعی شد در حالی که بسیاری از پایگاه های انصارالله و هواداران علی عبدالله صالح هدف حملات ائتلاف سعودی قرار گرفته است، خبرها از فرمان عقب نشینی رهبران انصارالله از استان اب یمن حکایت دارد. این شبکه مدعی شد به رهبران انصارالله دستور داده شده است از اب عقب نشینی کرده و به پایگاه های خود در استان صعده بازگردند.
همچنین روز گذشته کشتی های حامل مواد غذایی و دارویی برای ملت یمن وارد بندر عدن شد. روز گذشته  یک کشتی حامل 2315 تن  کمک پزشکی از سوی امارات و یک کشتی حامل 4700 تن کمک سازمان ملل وارد بندر عدن شد. همچنین قرار است کشتی دیگری حامل مشتقات نفتی برای یمن ارسال شود.

همچنین در خبری دیگر، شبکه العربیه روز گذشته مدعی شد "ابومحمد الغیلی،" از رهبران انصارالله در کمین شبه نظامیان هوادار منصور هادی در استان اب یمن به شهادت رسید. شبکه المیادین نیز در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود از حملات ائتلاف سعودی به منطقه "میدی" در شهر حرض در استان حجه خبر داد.



انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار