فرنگی کار وزن 98 کیلو گرم کشورمان گفت:در رقابت های بین المللی کشتی جام پیت لاسینسکی لهستان طوری روی تشک حاضر خواهم شد که جواز حضور در مسابقات جهانی 2015 را به دست آورم.

مهدی علیاری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:در رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی اگر مصدوم نمی شدم با توجه به این که یک بار قاسم رضایی را در دور مقدماتی شکست داده بودم شانس زیادی برای قهرمانی داشتم اما چه حیف که آسیب دیدگی این اجازه را به من نداد تا در دیدار نهایی حاضر شوم.

وی تصریح کرد:با صلاحدید و تصمیم شورای فنی قرار بر این شد که تکلیف دوبنده تیم ملی در مسابقات پیت لاسینسکی معلوم شود و حالا وقت آن رسیده که حقم را از کشتی بگیرم.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون درباره این که با چه میزان آمادگی در تورنمنت لهستان شرکت می کند گفت:تمرینات بسیار خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتم و حتی زمانی هم که اردو تعطیل بود به خودم استراحت ندادم به این امید که نتیجه تلاش هایم را در رقابت های پیت لاسینسکی لهستان بگیرم.

علیاری در پاسخ به این سوال که با وجود حریفان صاحب نام دنیا در این رقابت ها چقدر شانس موفقیت را برای خود پیش بینی می کند گفت:من به لهستان می روم که با دست پر به ایران برگردم سال ها با همه وجود سختی ها را تحمل کردم که صاحب دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی شوم و برای آنکه مزد زحماتم را با مدال های خوشرنگ در میدان جهانی و المپیک بگیرم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

رقابت های کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان روزهای 3 و 4 مردادماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار