دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن گفت:برای حضور در مسابقات جهانی آمادگی لازم را دارم اما تحت هر شرایطی اگر نتوانم در این میدان حاضر شوم تا پس از بازی های المپیک 2016 قصدخداحافظی از دنیای قهرمانی را ندارم.

قاسم رضایی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:برای آنکه در مسابقات انتخابی موفق شوم تلاش زیادی انجام دادم که خوشبختانه نتیجه آن را نیز با قهرمانی گرفتم؛البته برای شرکت در این رقابت ها آمادگی چندانی نداشتم و فقط به دلیل احترام به قانون در این مسابقات حاضر شدم.

وی تصریح کرد:با توجه به عدم حضور حریفم در فینال مسابقات انتخابی با تصمیم شورای فنی قرار شد تکلیف دوینده تیم ملی در مسابقات پیت لاسینسکی لهستان بر اساس عملکرد بهتر من یا مهدی علیاری از نظر کادر فنی مشخص شود که امیدورام بتوانم امروز نتیجه مطلوب را بگیرم و نماینده وزن 98 کیلو گرم ایران در رقابت های جهانی شوم.

دارنده دو مدال برنز جهان در پاسخ این سوال که در صورت عدم انتخاب از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد:به هیچ عنوان چنین قصدی ندارم و با توجه به برنامه ورزشی از پیش تعیین شدهی که برای خودم دارم تا بازی های المپیک 2016 ریو در تمامی میادین کشتی حاضر خواهم شد و پس از این رقابت ها برای ادامه راه ورزش قهرمانی تصمیم لازم را می گیرم.

رضایی درباره این که گفته می شود شورای فنی تصمیم دارد با توجه به شرایط موجود کشتی فرنگی از او به عنوان نماینده وزن 130 کیلو گرم ایران در مسابقات جهانی استفاده کند گفت:من از زبان برخی دوستان یک چنین صحبت هایی را شنیده ام اما با توجه به شرایط وزنی که دارم مطمئن هستم در وزن 98 موفق تر خواهم بود هر چند همواره نظر و تصمیم کادر فنی برایم قابل احترام بوده است.

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار