آمریکا تحریم‌هایی را علیه 3 رهبر حزب الله اعمال کرد

وزارت خزانه داری آمریکا تحریم هایی را علیه سه نفر از رهبران جنبش حزب الله و یک بازرگان لبنانی به علت حمایت از دولت سوریه اعمال کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دولت آمریکا روز سه شنبه تحریم هایی علیه سه نفر از رهبران جنبش حزب الله لبنان و یک مرد بازرگان در لبنان اعمال و اعلام کرد آنها از بازیگران کلیدی در عملیات نظامی این جنبش در سوریه هستند. این تحریم ها را وزارت خزانه داری آمریکا اعمال کرده است.

"آدام زوبین،" معاون موقت وزیر خزانه داری آمریکا در امور اطلاعات مالی و مقابله با تروریسم، گفت: "آمریکا بدون هیچ پروایی به هدف قرار دادن حزب الله به علت فعالیت های تروریستی اش در سراسر جهان و همچنین حمایت از عملیات نظامی بیرحمانه بشار اسد (رئیس جمهور سوریه) در سوریه ادامه خواهد داد."

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد ماه ژوئن( تیرماه) علیه شرکت های پوششی حزب الله اقدام کرده است.

آمریکا مدتهاست حزب الله را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داده است؛ اما در اقدام روز سه شنبه این وزارتخانه سه نفر از مقامات بلندپایه حزب الله ( مصطفی بدرالدین ، ابراهیم عقیل و فواد شکر ) به علت نقش آنها در هماهنگی فعالیت های این گروه در حمایت از دولت سوریه در جنگ داخلی این کشور یا مشارکت در این فعالیت ها هدف قرار گرفته اند.

وزارت خزانه داری آمریکا همچنین اعلام کرد: یک مرد بازرگان در لبنان نیز با نام "عبدالنور شلان" به علت دست داشتن در تهیه تسلیحات برای حزب الله و ارسال آن به سوریه تحریم شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار