لرستان؛

صعود سراسری بانوان به اشتران‌کوه در حمایت از سمندر لرستانی

صعود سراسری بانوان کشور به قله 4150 متری سن‌بوران اشتران‌كوه به حمایت از سمندر لرستان 15 مرداد برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رئيس هيأت كوهنوردي و صعودهاي ورزشي لرستان گفت: در این صعود ضمن تجلیل از بانوان فعال و پیشکسوت استان سعی داريم جشنواره بهترین عکس اشترانکوه را كه توسط كوهنوردان گرفته مي‌شود برگزار كنيم.

قياسيان افزود: اين مسابقه عكاسي با موضوع طبیعت اشترانکوه برگزار مي‌‌شود و سه عکس منتخب با نظارت داوران به دبیرخانه جشنواره معرفی و جوایز نفیسی از طرف شرکت "سن‌بوران‌سازه" که حامی این برنامه و محیط زیست است به برنده‌ها اعطا مي‌شود.

رئيس هيأت كوهنوردي لرستان محل برگزاری همایش و ثبت نام را تالار ایران زمین شهرستان دورود، ورودی شمالی شهرستان دورود اعلام كرد و گفت: صعود ساعت 10 صبح روز پانزدهم مردادماه آغاز می شود.

قياسيان سهمیه هر استان را 6 خانم كوهنورد ذكر كرد و گفت: از اين تعداد یک نفر سرپرست و 5 کوهنورد اعضاي استان‌ها را تشكيل مي‌دهند.

وي بيان داشت: هيئات كوهنوردي استان‌هاي متقاضي شركت در اين برنامه مي‌توانند تا تاریخ 10 مرداد 94 نسبت به ارسال فهرست نفرات شرکت کننده همراه با تلفن سرپرست و معرفی‌نامه هیات استان به شماره تلفن 066-33313711 اداره کل ورزش و جوانان لرستان اقدام نمایند.
 


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.