مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری راهداری و رسانه تا 20 مرداد سال جاری تمدیدشد.

به گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ محمدراشد مدرس گرجی با اشاره به اینکه این جشنواره به صورت سراسری برگزار می شود،گفت: با توجه به درخواست تمدید مهلت اسال آثار از سوی خبرنگاران استان های کشور و به منظور پربارتر کردن جشنواره و ارتقای سطح کیفی و کمی آن، دبیرخانه جشنواره مدت زمان ارسال آثار را تا 20 مرداد سال جاری تمدید کرد.
وی افزود: پس از جمع آوری و داوری آثار، آیین اختتامیه جشنواره در شهریور ماه برگزار خواهد شد. 
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان در مورد جزییات شرکت در این جشنواره، بیان کرد: آثاری در جشنواره پذیرفته می شوند که از اول فروردین سال 93 تا 31 تیر سال 94 در رسانه ملی منتشر شده و یا اینکه در نشریات و خبرگزاری های سطح کشور به چاپ رسیده باشند.

وی ادامه داد: به بهترین نقد در ارتباط با حوزه راهداری نیز به صورت ویژه جایزه‌ای اهدا می شود. 

مدرس گرجی گفت: گزارش تلویزیونی، خبر، مقاله، یادداشت، عکس، عکس با موبایل از جمله محورهای این جشنواره است.
گفتنی است، علاقمندان می توانند آثار خود را به صورت مکتوب به آدرس کردستان – سنندج – بلوار آزادگان – اداره کل راه و شهرسازی کردستان(ساختمان شماره یک)،کدپستی54981-66139 ارسال کنند. 

همچنین آدرس اینترنتی Rahdar.resane@gmail.com و سایت اینترنتی www.Kurdistanroad.ir نیز به منظور ارسال آثار معرفی شده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.