رئیس هیئت کشتی استان قم از کسب مدال برنز در مسابقات کشتی آزاد قم خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ محسن حلوایی رئیس هیئت کشتی قم امسال را سالی مهم وپر موفقیت برای کشتی قم شمرد وگفت:جدیدترین موفقیت به‌دست آمده در کشتی قم مربوط به کسب نخستین مدال تاریخ کشتی آزاد قم در رده‌های پایه است،واین گامی بزرگ در عرصه ورزش کشور است.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم از درخشش ستاره های این تیم خبردادو افزود:امیرحسین رستمی، آزادکار قمی در مسابقات کشتی نونهالان کشور در خرم‌آباد در وزن 42 کیلوگرم روی تشک رفت و موفق شد با درخشش در این مسابقات، به مقام سوم و مدال برنز این مسابقات دست پیدا کند.

حلوایی با اشاره به اینکه اینده این تیم روشن است ادامه داد: برنز رستمی نویدبخش آینده روشن برای کشتی آزاد قم است چرا که  قطعاً به همین موفقیت قانع نیستیم و این روند رو به رشد باید ادامه پیدا کند.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: در حال حاضر 2 کشتی‌گیر قمی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان حضور دارند که این نفرات شامل مهدی ابراهیمی در وزن 74 کیلوگرم و علی‌اکبر حیدری در وزن 96 کیلوگرم هستند.

حلوایی در پایان در خصوص جزئیات این رقابت ها خاطرنشان کرد: حمیدرضا زارعی کشتی‌گیر قمی نیز از دیروز کار خود را در اردوی تیم ملی کشتی آلیش مردان آغاز کرده است و در دسته 70 کیلوگرم با رقبایی از تهران، خراسان شمالی و گلستان در اردو قرار دارد.


انتهای پیام/  ا

برچسب ها: قم ، نخستین ، مدال ، برنز ، کشتی ، ازاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.