لرستان؛

برگزاری قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان کشور در لرستان

سرپرست هیئت کشتی لرستان گفت: مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان کشور امروز در شهرستان خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان؛ عزیزپور افزود: امروز صبح وزن کشی مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان انجام خواهد شد و کشتی گیران به مدت 2 روز برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه 31 استان کشور با ورزشکاران خود در این مسابقات حضور یافته اند ،گفت : در این مسابقات 33 تیم ورزشی با حضور تعداد 12 تا 15 کشتی گیر در هر رده سنی از سراسر کشور حضور دارند .

عزیز پور افزود :استان لرستان و استان تهران هر کدام با 2 تیم ورزشی در این رقابت ها حضور دارند.

وی با بیان اینکه این رقابتها با هدف بستر سازی و شناسایی استعداد های کشتی کشور در حال برگزاری است ،افزود : این مسابقات با همکاری اداره کل آموزش و پرورش لرستان، ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان برگزار شده است .

سرپرست هیئت کشتی لرستان: در این رویداد بزرگ ورزشی بیش از 2 هزار ورزشکار، مربی، داور، کمیته برگزاری و اعضای هییت نظارت و استعداد یابی حضور دارند.
 
عزیزپور با بیان این که این مسابقات یکی از بزرگ ترین گردهمایی های کشتی در سطح کشور است گفت: این مسابقات همزمان در 6 تشک کشتی برگزار می شود که امری بی سابقه و قابل تقدیر می باشد.

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی خرد سالان و نونهالان کشور 28 تیر ماه در خانه کشتی شهید چاغروند شهرستان خرم آباد آغاز شده و به مدت شش روز تا 2 مرداد ماه ادامه خواهد داشت که در دو روز اول کشتی گیران خرد سال به مصاف رفتند و سپس نونهالان بر روی تشک می روند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.