تیم ملی نوجوانان پسر تنیس روی میز ایران برای نخستین بار به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کرد.

صعود پینگ پنگ بازان نوجوان به جمع هشت تیم برتر آسیا به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه برگزاری رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان تنیس روی میز آسیا که در مالزی در حال برگزاری است، تیم ملی نوجوانان پسر ایران در دومین بازی مرحله گروهی مقابل تیم تایلند به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر 2 شکست از سد این حریف خود عبور کند.

هر چند نوحوانان ایران در نخستین بازی مرحله گروهی مقابل چین تایپه شکست خورده بودند اما با این پیروزی برابر تایلند، برای نخستین بار در این رده سنی به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کردند.
  
صمد تدبیری به عنوان سرمربی، مسئولیت هدایت نوجوانان کشورمان را بر عهده دارد.

نمایندگان کشورمان، ساعت 11 صبح فردا به وقت محلی، در جدول حذفی باید مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی به میدان بروند.
 
در بخش جوانان، پسران کشورمان بعد از اینکه اولین شکست را پذیرفتند، در دومین مسابقه مقابل تایلند قرار گرفتند اما این بار هم  با نتیجه 3 بر یک بازی را واگذار کردند تا از صعود به مرحله دوم بازبمانند.  متین حیدری در این مسابقه تنها پیروزی ایران را  کسب کرد.
 
در بخش جوانان دختر نیز تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی و سنگاپور با نتیجه مشابه 3 بر صفر بازی را واگذار کردند و از دور رقابت ها کنار رفتند.
 
پینگ پنگ بازان نوجوان دختر ایران هم که در نخستین مسابقه خود مغلوب چین شده بودند، در دومین بازی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب سنگاپور شدند و با رقابتها وداع کردند.

علیرضا حجازیان به عنوان سرپرست و مهرداد بابادیوند مدیر تیمهای ملی تنیس روی میز، تیمهای ملی کشورمان در این رقابتها را همراهی کرد اند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار